Ostatnio dodane lub zmodyfikowane artykuły
PLAN INWESTYCJI
Plan inwestycji oraz zakupów środków trwałych SPZOZ w Łukowie na 2024 rok Zarządzenie Nr 6/2024 zmieniające plan Zarządzenie Nr 7/2024 zmieniające plan Zarządzenie Nr 17/2024 zmieniające plan Zarządzenie Nr 21/2024 zmieniające plan Zarządzenie Nr 25/2024 zmieniające plan Zarządzenie Nr 26/2024 zmieniające plan Zarządzenie Nr 29/2024 zmieniające plan Zarządzenie Nr 33/2024 zmieniające plan Zarządzenie Nr 35/2024 zmieniające plan Zarządzenie Nr 46/2024 zmieniające plan Plan inwestycji oraz zaku...
Rada Społeczna
Zgodnie z art. 48 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej w podmiocie leczniczym działa Rada Społeczna, która jest organem: inicjującym i opiniodawczym Powiatu Łukowskiego; doradczym Dyrektora. Do zadań Rady Społecznej należy: przedstawianie podmiotowi tworzącemu wniosków i opinii w sprawach: zbycia aktywów trwałych oraz zakupu lub przyjęcia darowizny nowej aparatury i sprzętu medycznego, związanych z przekształceniem lub likwidacją, rozszerzeniem lub ograniczeniem działal...
Regulamin Organizacyjny SPZOZ w Łukowie
Zarządzenie Wewnętrzne Nr 24/2024 Dyrektora SPZOZ w Łukowie z dnia 18 czerwca 2024 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego SPZOZ w Łukowie Regulamin Organizacyjny Załącznik Nr 1 Zakład Lecznictwa Szpitalnego Załącznik Nr 2 Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego Załącznik nr 3 Regulamin Samodzielnych Stanowisk Pracy Załącznik nr 4 Regulamin jednostek organizacyjnych, administracyjnych, technicznych, obsługi i gospodarczych Załącznik Nr 5 Schemat organizacyjny Załącznik Nr 6 Cennik Usług ...
4. Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej
Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej
Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej za 2023 r. Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej za 2022 r. Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej za 2021 r. Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej za 2020 r. Raport o sytuacji ekonomiczno-finansowej za 2019 r.
5. Dyrekcja
Dyrekcja
Władze szpitala p.o. Dyrektora SPZOZ w Łukowie - lek. med. Mariusz Furlepa Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno - Eksploatacyjnych - Marek Zalewski Zastępca Dyrektora ds. Inwestycji i Remontów - Dariusz Orzeł p.o. Pielęgniarki Naczelnej - Katarzyna Jankowska Główny Księgowy - Anna Celińska - Mysław
Majątek szpitala
Gospodarka finansowa Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łukowie prowadzona jest na podstawie przepisów ustawy o działalności leczniczej, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości oraz Statutu SPZOZ w Łukowie. Zakład samodzielnie gospodaruje przekazanymi w nieodpłatne użytkowanie nieruchomościami i majątkiem Powiatu Łukowskiego oraz majątkiem własnym - zakupionym lub otrzymanym. Podstawą gospodarki finansowej SPZOZ w Łukowie jest plan finansowy ustalony przez Dy...
Dane kontaktowe
Telefony: Centrala (25) 798 20 00 do 9 Sekretariat (25) 798 29 80 https://www.spzoz.lukow.pl/kontakt/
8. Statut
Statut
Uchwała Rady Powiatu Łukowskiego z dnia 23 marca 2023 r. w sprawie nadania Statutu SPZOZ w Łukowie
Oficjalny wniosek na mocy art. 61 i 63 Konstytucji RP w związku z art. 241 Ustawy Ko...
Wniosek P. Adama Szulca, Prezesa Zarządu Szulc - Efekt Sp. z o.o., ul. Poligonowa 1, 04-051 Warszawa Odpowiedź na wniosek
Przetargi
Ogłoszenia przetargów i ich wyników, znajdują się pod Zamówienia Publiczne Zamówienia do 130 000 zł
Misja i Polityka Jakości
MISJA „Dla dobra naszych pacjentów, kierując się nadzieją i miłością dajemy swoje serce, wiedzę i doświadczenie. Przynosimy ulgę w cierpieniu i radość z powrotu do zdrowia”. POLITYKA JAKOŚCI Najważniejszym celem działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łukowie w zakresie realizowanej Polityki Jakości jest stałe podnoszenie standardów świadczonych usług. Działania te ukierunkowane są na potrzeby, oczekiwania, a także zwiększenie zaufania i zadowolenia pacj...
13. Zasady udostępniania dokumentacji medycznej
Zasady udostępniania dokumentacji medycznej
Zasady udostępniania dokumentacji medycznej
Ochrona Danych Osobowych
Ochrona Danych Osobowych
Konkursy i ogłoszenia
Konkursy i ogłoszenia
17. Skargi i wnioski
Skargi i wnioski
Jeżeli uważasz, że zostałeś niewłaściwe potraktowany w placówce, która świadczy usługi w ramach umowy z NFZ, możesz złożyć skargę. Skargę możesz złożyć osobiście lub pisemnie. Zawsze możesz także żądać pisemnego potwierdzenia przyjęcia skargi. Ważne! Skarga, która nie zawiera imienia i nazwiska oraz adresu osoby, która ją wniosła, nie zostanie rozpatrzona. Odpowiedź powinieneś otrzymać w ciągu 30 dni od daty wpływu skargi do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łukowie. Może ...
18. Rejestry, ewidencje, archiwa
Rejestry, ewidencje, archiwa
W Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Łukowie prowadzone są rejestry w zakresie spraw administracyjnych, organizacyjnych, prawnych, medycznych oraz systemu zarządzania jakością. Archiwizowanie danych reguluje Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów ...
19. Strona Główna
Witamy!
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie 21-400 Łuków, ul. Doktora Andrzeja Rogalińskiego 3 NIP: 825-17-11-719, REGON: 000306472
Przedmiot działania
Cel i zadania Zakładu 1. Zakład udziela świadczeń zdrowotnych obejmujących działania służące zachowaniu, ratowaniu, przywracaniu lub poprawie zdrowia oraz inne działania medyczne wynikające z procesu leczenia, ustawy lub przepisów odrębnych regulujących zasady ich wykonywania. 2. Głównym celem funkcjonowania Zakładu jest wykonywanie działalności leczniczej, polegającej na udzielaniu świadczeń zdrowotnych w następujących dziedzinach: 1) Anestezjologii i intensywnej terapii; 2) Audiologii i fon...