kierując się nadzieją i miłością dajemy swoje serce, wiedzę i doświadczenie. Przynosimy ulgę w cierpieniu i radość z powrotu do zdrowia”.
POLITYKA JAKOŚCI
Najważniejszym celem działalności Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łukowie w zakresie realizowanej Polityki Jakości jest stałe podnoszenie standardów świadczonych usług. Działania te ukierunkowane są na potrzeby, oczekiwania, a także zwiększenie zaufania i zadowolenia pacjentów.
Wyżej wymieniony cel realizowany jest poprzez:
zapewnienie fachowej, rzetelnej i wysokiej jakości opieki medycznej nad pacjentem,
zwiększanie zakresu świadczonych usług,
poprawę dostępności do świadczeń zdrowotnych,
promocję zdrowia oraz szerzenie wiedzy o zdrowiu w ramach szeroko pojętej działalności z zakresu profilaktyki zdrowotnej,
monitorowanie zadowolenia pacjentów poprzez systematyczne badanie poziomu ich satysfakcji w odniesieniu do jakości oferowanych usług,
stałe rozpoznawanie potrzeb zdrowotnych i problemów pacjentów,
troskę o bezpieczeństwo i komfort pacjenta oraz poszanowanie jego praw i godności osobistej,
udoskonalanie organizacji pracy oraz metod zarządzania,
pozyskiwanie personelu o wysokich kwalifikacjach oraz dbanie o jego stały rozwój i doskonalenie umiejętności zawodowych,
poszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania, pochodzących z programów strukturalnych,
modernizację posiadanej infrastruktury oraz informatyzację,
korzystanie ze sprawdzonych dostawców i wykonawców, zapewniających nowoczesne rozwiązania techniczne i wysoką jakość dostarczanych materiałów, produktów i usług,
nadzorowanie realizacji usług zlecanych firmom zewnętrznym,
dbałość o wyposażenie Zakładu w nowoczesną, wysokiej klasy aparaturę medyczną,
aktywne włączanie się wszystkich pracowników do prac nad utrzymaniem i doskonaleniem Systemu Zarządzania Jakością, poprzez wypracowanie bezpiecznych i efektywnych procedur postępowania gwarantujących wysoki poziom świadczonych usług.
Wszystkich pracowników zobowiązuję do realizacji Polityki Jakości w zakresie ich stanowisk pracy, jak również do wykazywania inicjatywy w zakresie doskonalenia procesów i usług medycznych.